Podmínky služby: Pravidla, vrácení peněz a zásady ochrany osobních údajů
Všichni zákazníci by se měli seznámit s pravidly, která vstupují v platnost od 10.03.2018.
- 1
Definice
- Zákazník — Osoba nebo organizace, která si objedná naše služby.
- Objednat — Služba vydaná podnikem (Poprey) zákazníkovi
- Záruka — Možnost získat nepeněžní náhradu za chybějící produkt.
- 2
Všeobecná pravidla
- V případě technických problémů kupující musí informovat administraci servisu.
- Zdarma Instagramu Následovníci je povoleno pouze jednou, jako test našich služeb.
- Zpracování pbjednávky je možné, pokud je Váš profil otevřen pro všechny a pokud máte nastavený profilový obrázek.
- Pro vytvoření sporu v systému PayPal budete přidáni do černé listiny a Váš účet bude zablokován.
- Pokud změníme pravidla, dáme vám o tom vědět.
- 3
Zásady doručování
- Po zadání požadovaných informací o vaší objednávce a e-mailu bude po dokončení platby zahájena realizace služby.
- Pokud byla platba z nějakého důvodu pozastavena nebo zrušena, služba nezahájí plnění.
- Pokud je v popisu služby uvedeno, že začátek je do 24 hodin, začíná tato doba běžet po přijetí platby. Objednávku obdržíte k příspěvku/obrázku/videu atd.; které jste uvedli před zaplacením.
- If you didn't receive the service according to the description, please get in touch with us via the form on https://poprey.com/contact or E-mail: [email protected]
- 4
Zásady vrácení peněz
Nárok na náhradu:
- O vrácení peněz můžete požádat, pokud vaše objednávka nebyla zahájena do 48 hodin od zaplacení. Obraťte se prosím na tým podpory společnosti Poprey, abyste tuto žádost podali.
Nesprávné údaje:
- Pokud vaše objednávka nebyla zpracována z důvodu uzamčeného profilu nebo nesprávných údajů, kontaktujte tým podpory společnosti Poprey a zadejte správné informace.
- Pokud se rozhodnete neposkytnout přesné údaje, budou vám vráceny peníze pouze ve formě kreditu.
- Pokud byla objednávka doručena nesprávnému příjemci v důsledku nesprávných údajů, není možné vrátit peníze.
Objednávání od více poskytovatelů:
- Pokud používáte více poskytovatelů služeb a nahlásíte, že objednávky společnosti Poprey nebyly přijaty, nebudete mít nárok na vrácení peněz.
Náhrady za specifické služby:
- V případě nákupu služeb YouTube, TikTok, Facebook nebo Twitter lze peníze vrátit pouze formou kreditu.
Informace o záruce:
- Podrobnosti o záruce, včetně dostupnosti, jsou uvedeny v popisu produktu každé služby.
Dodané objednávky:
- Objednávky, které již byly doručeny, nelze vrátit z důvodu technických omezení, která znemožňují vrácení doručených služeb.
Předplatné automatických líbí:
- Pokud zrušíte předplatné služby Auto-líbí před jejím zahájením, můžete požádat o vrácení peněz nebo výměnu za jinou službu tak, že kontaktujete náš tým podpory.
- Pokud předplatné zrušíte po zahájení předplatného, budou vám vráceny peníze ve formě kreditu, který odpovídá nevyužité části služby.
Doba zpracování:
- Zpracování vrácení peněz může trvat 3 až 25 pracovních dnů v závislosti na způsobu platby, bance a lokalitě.
- 5
Odpovědnost
- Zpracování pbjednávky je možné, pokud je Váš profil otevřen pro všechny a pokud máte nastavený profilový obrázek.
- Nezodpovídáme za odchylky skutečného fungování servisu, který je uveden v popisu, protože toto hodnocení se může lišit v závoslosti od klientů naších služeb.
- Nejsme zodpovední za jekékoli následky způsobené po obdržení objednávky.
- V případě, že objednávka je větší než maximální množství, nemůžeme zajišťit odpovídající popis implementace.
- Cardholder correspondence address: Harju maakond, Tallin, Kesklinna linnaosa, Roseni tn 13, 10111, Estonia
- 6
Ochrana soukromí
- Nikdy nebudeme předávat třetím osobám svůj e-mail, který používáte k objednávkám a otevření vstupenek v systému.
- Vyhrazujeme si právo zasílat vám e-mailové upozornění v e-mailu, který jste uvedli při zakládání jízdenky nebo objednávky.
- Všechno, co uvedete v objednávce, je přísně zajištěno, aby nedošlo k úniku dat do třetích stran, takže vaše anonymita je plně zaručena.
- Pečlivě chráníme před třetími stranami údaje potřebné pro přístup k účtu a veškerá jiná data, která jsou s ním spojena, vyžadují práci s referenčním systémem nebo jsou potřebné pro to, aby kupující vstoupil do svého účtu a operoval na něm.
- Všechny platební údaje jsou šifrovány nejlepším šifrovacím systémem, který v současnosti existuje, aby se zabránilo jejich úniku třetím stranám.
- Pokud dojde k nepředvídaným okolnostem spojeným s vaší platební kartou, okamžitě Vás budeme informovat pomocí e-mailu a správného popisu procesů na stránkách našich stránek, abychom vám zabránili ztrátě vašich peněz.
- Webové stránky používají šifrování SSL, které zajišťuje důvěrnost vašich informací při přenosu dat. V žádném případě neukládáme ani nepřenášíme údaje z vaší karty. Platební operace probíhají výhradně prostřednictvím zabezpečeného serveru našich platebních bran. Qloyd OU neshromažďuje a neukládá Qloyd OU neprodává, nenakupuje, neposkytuje, nevyměňuje ani žádným jiným způsobem nezpřístupňuje údaje o účtu nebo transakcích ani osobní údaje držitele karty nikomu, s výjimkou svého zprostředkovatele, karetních sítí/asociací nebo v reakci na platné požadavky státních orgánů.